Ets a: Portada > Notícies PROGRAMA JOVES EN PR...

PROGRAMA JOVES EN PRACTIQUES - PROGRAMA GARANTIA JUVENIL 2017

SOC_gran

Contractació de joves en pràctiques – Programa Garantia Juvenil 2017

Aquest passat mes de novembre l’Ajuntament de Caseres ha rebut, per primera vegada, una subvenció atorgada pel Servei d’Ocupació de Catalunya cofinançada pel Fons Social Europeu, la qual té l’objectiu d'incentivar la contractació laboral en pràctiques de joves amb formació.

Aquest programa està destinat a la contractació de joves aturats beneficiaris del programa Garantia Juvenil, els quals hagin finalitzat els estudis de Cicle Formatiu o Grau Universitari.

En aquesta ocasió la subvenció concedida contempla la contractació d’una persona menor de trenta anys durant un període de sis mesos, des del mes de novembre de 2017 i fins al maig del 2018, a l’Ajuntament de la Caseres.

Durant aquest període d’iniciació al món del treball, es pretén que aquesta persona pugui adquirir noves aptituds i competències derivades de la pràctica laboral, amb l’objectiu de  millorar la seva ocupabilitat i d’aquesta manera aconseguir una incorporació al mercat laboral de forma estable i duradora en el temps.

Amb el suport de:

Caseres , Tots els drets reservats - Normes de privacitat - Qui som?