Ets a: Portada > Notícies Premi Administració...

Premi Administració Oberta a l’Ajuntament de Caseres

Premi Gran

El passat 21 de març l’alcalde de Caseres, Joan Manel Palau, va assistir a la III edició dels Reconeixements d’Administració Oberta de Catalunya.

El Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) ha distingit al municipi de Caseres, entre altres, per la implantació dels serveis d’administració electrònica al seu ajuntament que faciliten a la ciutadania els tràmits en línia.

L’alcalde, va recollir el premi que ha estat atorgat a l’ens local en la categoria entre 1 i 500 habitants en reconeixement a l’ús dels serveis d’administració electrònica oferts a la ciutadania i a les empreses.

L’entrega del premi va tenir lloc al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona en el marc del 3er Congrés de Govern Digital organitzat per la Generalitat de Catalunya, el Consorci AOC i el Consorci Localret.

El premi s’atorga en base a uns indicadors objectius que proposa el Consorci AOC analitzant les webs dels ens locals i l’ús dels serveis del Consorci AOC. El seu objectiu és valorar i reconèixer la implantació i ús dels serveis d’Administració electrònica als ajuntaments catalans.

Amb el suport de:

Caseres , Tots els drets reservats - Normes de privacitat - Qui som?